Fetele cochetele

Imi place sa port accesorii : bratari, inele, cercei, lantisoare si pandantive. Dar nu va imaginati ca arat ca un pom de craciun 🙂 . Nu port multe, nu le schimb prea des, si fiecare in parte trebuie sa aiba o poveste .

Intr-o perioada chiar am mesterit eu cate ceva si spre surprinderea mea au fost primite cu succes. Imi era mie greu sa ma despart de ele dar aproape fiecare  dintre ele si-a gasit pana la urma alta casa:) .

In primele luni ale Medeei am renuntat la aproape toate acesoriile  pentru ca imi era teama sa nu agat vreo urechiusa,  sa nu zgarii cumva vreun petec de piele fina de bebelus. Dar fashionista din mine nu a putut rabda….mama, dar nu calugarita 🙂 am zis si am cautat sa gasesc ceva potrivit, care sa-mi vorbeasca.

Stiu ca sunt multe site-uri care comercializeaza accesorii mama/bebelus , dar eu m-am oprit la unul dintre ele de unde mai comandasem si stiam ca fac lucruri faine . Am ales o bratara  pe care o port si acum cu snur light beige ca era primavara 🙂 cu un pandantiv gravat. Am comandat-o  aici 

Acum cateva zile, avand deja ceva vechime in job-ul de mama de Medeea, mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat si un lantisor cu pandantiv de aici 

Viata reintra in normal.

Lasă un comentariu